Met onze jarenlange ervaring zorgen wij voor hulpmiddelen die optimaal aansluiten bij de behoeften van bewoners en zorgprofessionals. We leveren, verhuren, onderhouden, repareren, reinigen en beheren zorghulpmiddelen en bovenbudgettaire hulpmiddelen. Dit doen we op een voor ons kenmerkende manier: vanuit persoonlijk contact, met oprechte interesse en in nauwe samenwerking met onze opdrachtgevers. Bovendien zetten we data, technologie en innovatie in om zowel de zorgprofessional als de bewoner de beste ondersteuning te kunnen bieden.
Om te komen tot het beste onafhankelijke advies verdiepen we ons altijd eerst in de situatie binnen jouw zorginstelling of locatie. Welke hulpmiddelen heb je nu in gebruik? Wat voor zorgprofiel hebben de bewoners? Welke hulpmiddelen passen daar het beste bij? En wat zijn de eisen en wensen rondom hulpmiddelen vanuit de zorg, facilitair management en inkoop?
Hulpmiddelen komen pas maximaal tot hun recht wanneer ze goed zijn afgestemd op de behoefte van de zorgprofessional en de bewoner. We baseren ons advies daarom altijd op de lichaamsfuncties van de toekomstige hulpmiddelgebruikers, de verblijfsomgeving binnen de zorginstelling of afdeling en de gewenste gebruiksfuncties van de zorgmedewerkers. Zo zorgen we altijd voor het best passende hulpmiddel.
Iedere organisatie die met ons samenwerkt, krijgt toegang tot ons online portaal. Hiermee ondersteunen we zorgmedewerkers en andere zorgprofessionals bij hun belangrijkste werkzaamheden én voorzien we ze van de belangrijkste informatie rondom de hulpmiddelen. Via ons online portaal volg je eenvoudig de status van opdrachten, vraag je in een paar klikken een reparatie, aanpassing of nieuw hulpmiddel aan en zie je in één oogopslag welke hulpmiddelen er binnen de organisatie in gebruik zijn.