11 augustus 2020

Klanten beoordelen ons met een 8,9

Uw zelfredzaamheid en mobiliteit zijn onze drijfveren. We vinden het dan ook belangrijk dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Wij doen er alles aan om de hoogste service en kwaliteit te bieden. Van het passen van een hulpmiddel tot aan de levering van bijvoorbeeld uw nieuwe aangepaste elektrische rolstoel of fiets en het daarop volgende onderhoud of reparatie. Door alle jaren heen moet het niveau van onze dienstverlening goed zijn.

Bedankt!
We blijven graag continu verbeteren. Een hoge klanttevredenheid kan dus alleen met uw hulp, want door uw feedback kunnen we ernaar streven om nog betere kwaliteit te leveren. We willen al onze 748 klanten in de Wmo dan ook hartelijk bedanken voor hun deelname aan ons klanttevredenheidsonderzoek. We zijn ontzettend trots, want klanten beoordelen ons met een 8,9!

Hoe komt het cijfer tot stand?
Na elk bezoek van een RSR adviseur of monteur krijgt u als klant de mogelijkheid om een aantal vragen te beantwoorden. De vragen worden gesteld via de telefoon door extern een onderzoeksbureau. Veel mensen maken gebruik van deze mogelijkheid om ons een waardering te geven, waar we erg dankbaar voor zijn. Alleen met jullie feedback kunnen wij blijven verbeteren.

Op welke punten scoren we goed?
Onze klanten hebben in 2020 aangegeven erg tevreden te zijn met de dienstverlening en service van onze vestigingen RSR Winschoten, RSR Nieuwleusen en RSR Duiven.

Vriendelijkheid van de RSR medewerkers
Gemiddeld heeft 93% van de ondervraagden aangegeven tevreden tot zeer tevreden te zijn over de vriendelijkheid van de RSR medewerkers. Dit geldt op alle vlakken, zoals klantenservice, adviseurs bij het aanmeten, de aflevering van een hulpmiddel en de monteurs bij reparatie en onderhoud.
Jullie vinden dat we vooral goed presteren op het leveren van hulpmiddelen, maar gelukkig weten jullie ook bij wie je moet zijn als er vragen zijn. We zijn ontzettend trots op dit resultaat, ontzettend bedankt! Jullie geven ons energie om onze dienstverlening te blijven verbeteren.

Opvallend
RSR scoort opvallend hoog op het nakomen van de gemaakte afspraken en is erg blij dat onze adviseurs en monteurs de tijd nemen voor een reparatie, onderhoud aan het hulpmiddel of de aflevering van een hulpmiddel. Ook de algehele afhandeling van een reparatie scoort hoog.

Verbeterpunten
Uiteraard zijn er nog genoeg verbeterpunten waar RSR het aankomend jaar mee aan de slag kan. Wij zullen u op de hoogte houden van de voortgang van deze verbeterpunten.

Namens alles medewerkers van RSR, bedankt voor het vertrouwen!

 

Contact opnemen