Mijn RSR
Onderwerpen
Mijn RSR is een vrijblijvende dienst voor iedereen die een mobiliteitshulpmiddel in bruikleen heeft die door RSR in opdracht van de gemeente (Wmo) is verstrekt. Zoals een rolstoel, aangepaste fiets, elektrische rolstoel, scootmobiel of tillift.
Dan verstrekken wij graag uw gebruikersnaam. Start via Mijn RSR een chatgesprek met onze klantenservice. Ook helpen wij u graag via Whatsapp op 088 – 0017 700 (bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 08:30 en 17:30). Bezoek onze klantenservice voor alle contactmogelijkheden.
Bent u uw wachtwoord vergeten? Dan stelt u zelf eenvoudig een nieuwe wachtwoord in. Ga naar Mijn RSR of open de Mijn RSR App en klik op “Wachtwoord vergeten”. Voer uw gebruikersnaam in en klik op de gele button “Stuur link”. U ontvangt binnen enkele minuten een e-mail. Klik op de link in de e-mail en stel zelf een nieuw wachtwoord in. E-mail niet ontvangen? Controleer dan uw ongewenste e-mailbox (spambox)
Gebruikersnaam vergeten?
Dan verstrekken wij graag uw gebruikersnaam. Start via Mijn RSR een chatgesprek met onze klantenservice. Ook helpen wij u graag via Whatsapp op 088 – 0017 700 (bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 08:30 en 17:30). Bezoek onze klantenservice voor alle contactmogelijkheden.
Aanmelden voor mijn RSR is eenvoudig en zo gebeurd. Ga naar de website van Mijn RSR of open de Mijn RSR App en klik op “maak een account aan” en vul het aanmeldformulier in. Hierna ontvangt u binnen één werkdagen per e-mail een activatielink om uw account te activeren. Hierna ervaart u direct al het gemak van Mijn RSR.
Mijn RSR wordt een omgeving alleen voor inwoners die klant bij ons zijn. Deze omgeving is binnenkort beschikbaar. U kunt gebruikmaken van het zakelijke-portaal voor gemeenten. Hier vindt u alle informatie rond uw contract; zoals lopende opdrachten, uitstaande voorzieningen en de actuele status van klantaanvragen. Uw rayonmanager weet hoe u op het portaal kunt inloggen.