Slimme scootmobiel
Onderwerpen
Het TiM-kastje wordt bij de accu’s van uw scootmobiel geplaatst. U zult daar verder niets van zien of merken.
RSR gaat deze dienstverlening de komende tijd uitbreiden naar alle cliënten. U wordt tijdig geïnformeerd wanneer u in aanmerking komt voor de slimme scootmobiel. U kunt de slimme scootmobiel niet zelf bestellen.
Als het probleem meetbaar is voor het TiM-kastje, wordt het opgeslagen. RSR kan het geregistreerde probleem dan op een later tijdstip inzien. Belt u achteraf met onze klantenservice, dan kan zo’n technisch probleem met u besproken worden.
Alleen als uit de gegevens blijkt dat er (mogelijk) een probleem is met de accu’s van uw slimme scootmobiel, neemt RSR contact met u op.
Natuurlijk hopen we dat u zo min mogelijk problemen en stilstand ervaart met uw slimme scootmobiel. Maar het kan nog steeds voorkomen dat er een probleem optreedt aan uw slimme scootmobiel dat niet via het TiM-kastje kan worden opgelost.
Nee, de accu’s van uw slimme scootmobiel zullen niet sneller leeglopen door het TiM-kastje.
Als u of uw gemeente overstapt naar een andere leverancier, zorgt RSR ervoor dat de connectie tussen uw slimme scootmobiel en de RSR-systemen verbroken wordt. RSR kan dan geen gegevens meer inzien.
We gebruiken de gegevens alleen om technische problemen of stilstand van uw slimme scootmobiel te verhelpen of te voorkomen.
Nee. Het TiM-kastje in uw slimme scootmobiel wordt alleen gebruikt om inzicht te geven over de technische staat. Deze informatie zal RSR nooit gebruiken om over te gaan tot inname van uw scootmobiel.
Nee, de medewerkers van RSR kunnen niet zien waar u bent of bent geweest met uw scootmobiel. Uw GPS-locatie wordt niet bijgehouden.
De slimme scootmobiel van RSR is een extra service. Wij bieden deze service kosteloos aan. Er zijn op geen enkele wijze extra kosten voor u.
De slimme scootmobiel is een scootmobiel waarin een handig kastje is ingebouwd (het TiM-kastje). Dit kastje is verbonden met het internet en geeft technische gegevens over uw scootmobiel door aan RSR. De medewerkers van RSR kunnen het kastje op afstand uitlezen.
RSR kan u nog beter van dienst zijn. Zo kan op afstand worden meegekeken welke specifieke technische problemen er zijn met uw scootmobiel. We kunnen deze problemen telefonisch met u bespreken en oplossen. Ook kunnen we u proactief telefonisch informeren als we een technische storing aan uw accu zien. Zo kunnen we storingen voorkomen en komt u niet voor onaangename verrassingen te staan.
De door het TiM-kastje verzonden gegevens worden met niemand gedeeld. Alleen daartoe aangewezen medewerkers van RSR kunnen deze gegevens inzien.
RSR zorgt ervoor dat de gegevens over uw slimme scootmobiel op een beveiligde manier worden verstuurd. Dit gebeurt volgens de Nederlandse Privacywetgeving AVG.
Gegevens die iets zeggen over de technische staat van uw scootmobiel of onderdelen daarvan. Bijvoorbeeld welke foutcodes de afgelopen periode zijn voorgekomen, of wat de staat van uw accu’s is.
TiM is een afkorting van Telemetric intelligent Monitor. Met TiM bedoelen we het handige kastje dat in uw slimme scootmobiel is ingebouwd.
Bij diefstal van uw slimme scootmobiel kan RSR procedures starten om uw scootmobiel te traceren. Maar daarvoor is wel eerst uw schriftelijk toestemming nodig.
U kunt contact opnemen met de klantenservice om de afspraak te verzetten. Daarnaast kunt om uw afspraak te verzetten terecht in ons online klantportaal Mijn RSR.
Nee. Het TiM-kastje wordt alleen gebruikt om inzicht te geven over de technische staat van uw slimme scootmobiel. RSR zal deze informatie nooit gebruiken om reparatiekosten vergoed te krijgen.
RSR neemt telefonisch contact met u op als uit de gegevens over uw slimme scootmobiel blijkt dat er een storing dreigt.
RSR kan diverse storingen uitlezen. Denk aan problemen met de accu’s, problemen met het opladen of foutcodes. RSR neemt proactief telefonisch contact met u op als uit de gegevens blijkt dat er een mogelijk probleem is met de accu’s. Ervaart u zelf een probleem met uw slimme scootmobiel en neemt u contact op met de klantenservice? Dan gebruikt de medewerker van RSR de gegevens om het probleem te analyseren.
RSR gebruikt de verzamelde gegevens alleen om technische problemen of stilstand van uw slimme scootmobiel te verhelpen, te verbeteren (productverbetering) of te voorkomen. RSR gebruikt de gegevens niet voor commerciële doeleinden.
Uw slimme scootmobiel is verbonden met het internet via een simkaart. Deze simkaart geeft aan RSR door of het laadproces van de accu’s
goed is doorlopen.