Niet tevreden?

Ben je benieuwd naar de ervaringen van klanten en collega's met RSR Revalidatie? Achter elke samenwerking zit een mooie uitdaging.

Ervaringen van klanten en collega's

Flo bij Zorgspectrum Het Zand

‘Met Flo zijn onnodige aankopen verleden tijd’

Meer inzicht in hulpmiddelengebruik en meer grip op het beheer: dat is waar slimme hulp Flo voor moet gaan zorgen bij Zorgspectrum Het Zand.

De ervaring van Het Zand
Medewerkersverhaal Koen 023

‘Mijn verleden als ergotherapeut komt goed van pas’

Koen Euren is vijf jaar adviseur bij RSR in Breda. Door zijn ergotherapeutische achtergrond kan hij zich goed verplaatsen in klanten en bewoners.

De ervaring van Koen Euren
Niet tevreden?

In gesprek met zorginstelling Rosengaerde over Flo

Op donderdag 16 februari is Flo van RSR gelanceerd, een slim platform voor hulpmiddelenbeheer waar Rosengaerde als eerste mee gaat werken.

De ervaring van Rosengaerde

Ervaring Hanna Gommers ergotherapeut

Hanna Gommers, Ergotherapeut Thebe

‘Het mooie van droogijsreiniging is dat het in korte tijd op locatie bij de zorginstelling gebeurt. Bewoners zijn hun rolstoel dus maar heel even kwijt’

De ervaring van Hanna Gommers
Ervaring Attent Zorg met RSR

Tonnie Jansen, Teamleider services Attent Zorg

“We kunnen onze kostbare tijd nu beter inzetten voor onze bewoners”

De ervaring van Attent Zorg

Thijs Middag, vestigingsmanager RSR Nieuwleusen

“Het belangrijkste is en blijft dat we ten alle tijden onze cliënten blijven helpen, op wat voor manier dan ook.”

De ervaring van Thijs Middag

Remco Verhoef, Adviseur RSR

‘Ik wil mensen helpen, dat is mijn drive.'

De ervaring van Remco Verhoef
Adviseur en zorgprofessional in gesprek over passend hulpmiddel

Sjaak (RSR) en Lonneke (Elver)

'Er wordt buiten de kaders gedacht, dát is RSR'

De ervaring van Sjaak en Lonneke

Samenwerking RSR en Bretano

‘RSR laat zien wat er allemaal wél kan'

Ervaring tussen RSR en Bretano

Sjoerd Havermans

Sjoerd Havermans, Servicemonteur RSR

‘Het mooie van droogijsreiniging is dat het in korte tijd op locatie bij de zorginstelling gebeurt. Bewoners zijn hun rolstoel dus maar heel even kwijt’

De ervaring van Sjoerd Havermans
Leonie Snijders ervaring

Leonie Snijders, Adviseur Wlz - RSR

“De Wlz vraagt om continue samenwerking, waarbij de cliënt centraal staat”

De ervaring van Leonie Snijders
Wilco Boers adaptatie technicus

Wilco Boers, Adaptatietechnicus RSR

“Een adviseur kan van alles bedenken en wij plakken daar dan direct het praktische plaatje aan vast.”

De ervaring van Wilco boers

Ervaring Menno Huisman bij RSR

Menno Huisman, Manager Implementatie en Contractbeheer RSR

“Bij RSR staat de klant altijd centraal. We vinden het belangrijk dat er een efficiënte ketensamenwerking ontstaat”

De ervaring van Menno Huisman

Gerdien Poutsma, Ergotherapeut Siza

“Samen met RSR kijken we naar een zo goed mogelijke balans tussen zelfredzaamheid en juiste positionering.”

De ervaring van Gerdien Poutsma

Attent Zorg en Behandeling

‘RSR zoekt altijd naar een oplossing. De lijnen zijn kort en het contact is persoonlijk'.

De ervaring van Attent Zorg
Contact opnemen