26 november 2020
Zo kunnen we u nog beter van dienst zijn
Alsof het tijdperk van Corona nog niet spannend genoeg was… RSR is afgelopen maandag 23 november volledig overgestapt op de nieuwe manier van werken. Een digitaal hulpmiddel om u persoonlijk nog beter van dienst te zijn. Maar wat betekent dat nu eigenlijk?
Microsoft Dynamics365
Alle RSR vestigingen zijn op dit moment overgestapt op de nieuwe manier van werken. Microsoft Dynamics365 is het programma waar alle aanvragen voor nieuwe hulpmiddelen, reparaties en innames van huidige hulpmiddelen en aanpassingen aan huidige hulpmiddelen in geregistreerd en voorbereid worden om bij u op locatie uit te voeren.
Dit zegt u misschien nog niet zoveel, maar stel u eens voor. U heeft een hulpmiddel geleverd gekregen van RSR, maar deze is kapot en u belt voor een reparatie. Onze medewerker op de klantenservice staat u te woord, registreert een aanvraag in ons nieuwe systeem en kan meteen een afspraak met u plannen die u het beste uitkomt. Zo weet u meteen waar u aan toe bent en wanneer een monteur van RSR bij u langskomt.
Met heldere communicatie kunnen we beter samenwerken
Ook voor onze samenwerkingspartners maken we een digitale stap vooruit. De afgelopen weken hebben we, naast de laatste puntjes op de i voor ons nieuwe systeem, webinars gegeven voor ons nieuwe RSR Portaal, om ze kennis te laten maken en functionaliteiten uit te leggen. Een portaal dat onlosmakelijk verbonden is met onze Dynamics365-omgeving. Een portaal waarin we real-life kunnen tonen wat de status is van een aanvraag. Is deze gepland? Dan staat er een afspraakdatum. Een portaal waarin we digitaal met elkaar kunnen communiceren en waar RSR allerlei inzichten in kan geven als het gaat over onze cliënten en de hulpmiddelen die zij in gebruik hebben.