Een Wmo servicemonteur nodig voor onderhoud of reparatie? Vraag online een reparatieverzoek aan
Reparatie en onderhoud aan een hulpmiddel
Voor blijvend plezier van jouw hulpmiddel
Onderhoud van jouw hulpmiddel zorgt voor blijvend plezier. Bekijk de tips en lees de handige weetjes over het goed onderhouden van een hulpmiddel. Heb je een servicemonteur nodig voor onderhoud of een reparatie? Vraag dan online een reparatieverzoek aan.
Door operationele uitdagingen kunnen onze responsetijden voor niet spoedeisende serviceaanvragen helaas langer zijn dan je van ons gewend bent. Kijk hier voor verdere uitleg.
Reparatie inplannen?
Heeft je hulpmiddel onderhoud en/of reparatie nodig? Vraag dan een reparatie aan.
- Heb je een hulpmiddel vanuit de gemeente? Gebruik dan Mijn RSR of het Wmo-reparatieformulier
- Wil je een reparatie aanvragen voor een hulpmiddel uit een (zorg)instelling? Gebruik dan het Wlz-portaal of geef het door aan de voor jou dichtsbijzijnde vestiging.
Wij zijn 24/7 bereikbaar bij spoed en worden door klanten beoordeeld met een 8,9 op het nakomen van afspraken.
Nog vragen voor de klantenservice?
Bijvoorbeeld over een hulpmiddel vanuit de gemeente of zorginstelling? Onze klantenservice is bereikbaar op doordeweekse dagen tussen 08:00 – 17:00 uur. Of stuur ons een e-mail.
Meestgestelde vragen
- Controleer of er ergens een schroef of boutje los zit. Als iemand bijvoorbeeld recent de wielen van uw hulpmiddel heeft aangepast, kan het zijn dat een van de bouten niet helemaal goed is aangedraaid. Mocht dit het geval zijn, kijk dan of u de bout zelf kunt (laten) vastdraaien.
- Breng wat smeerolie aan op de bewegende delen. Als deze stroef zijn, kunnen ze ook geluid maken. Blijft het probleem bestaan, neem dan contact op met de klantenservice voor het maken van een afspraak voor reparatie.
- Haal de sleutel uit het contactslot;
- Zet de gashendel in de middenpositie (niet ingedrukt);
- Start uw scootmobiel opnieuw